יום רביעי

היום השלישי

טוב לא מדובר בסרט עצמו אבל בהחלט אצלי בבטן עובר סרט.
אני מפריח באופן חופשי ואני מבין שיש לי עוד לפחות שבוע של הפרחות (ממש מגעיל מצידי).
אני כבר שולט בכל רזי הסינון והשטיפה ואפילו יש לי תמונות מעודכנות של הביצועים שלי במזיגה, סינון ושטיפה.
היוגורט בהחלט טעים לי ואני שותה אותו בלילה לאחר ארוחת ערב, ככה לפחות רק שניים סובלים.
בקשר לשיפור החשק המיני - לא יודע? קצת קשה ב"אוירה" שנוצרה.
להשתמע בעידכון הבא..
אגב זו הפטריה שלי:
עליה שופכים חלב ביחס של חצי כוס חלב לכף פטריה

מחכים 20 שעות לפחות אבל לא יותר מ- 48 שעות. מסננים את היוגורט (שאותו שותים).

שוטפים את יתרת היוגורט מהפטריה לשימוש חוזר ל- 24 השעות הבאות.

בהצלחה!!

5 תגובות:

  1. בהחלט אסורה מגע של פטריה עם מתחת !!!!
    אין לסנן בסינון מתחת, לא לגעת בכף מתחת - זה הורג את פטריה !!!

    השבמחק
  2. במקום אחר קראתי יחס שלרבע כוס חלב לכף וסינון כל 24 שעות.אני עושה כך כבר חודש וזה בסדר אבל מה הנכון?

    השבמחק
  3. לכל כפית של פתריה כוס חלב ולסנן כל 24 שעות

    השבמחק
  4. חלב חם או קר?

    השבמחק
  5. עדיף להמנע מאוד משימוש במסננת או כל כלי אחר ממתכת, התוצר מאוד חומצי והוא יוציא שאריות מהמתכת לתוך היוגורט.
    יש להשתמש בכלי פלסטיק או סיליקון

    השבמחק

אנא שתף אותנו בדעתך, שאל שאלות או ספק לנו מידע