יום שני

היום הראשון

טוב אז כפי שהבטחתי היום אני אחרי הדרינק הראשון, עשיתי את זה הבוקר וזה לפני שמצאתי מאמר שטוען שבשבועיים הראשונים עדיף לשתות בערב לפני השינה כי היוגורט (כן יש לזה טעם של יוגורט דליל וחמוץ קצת) עושה גזים. נראה מה יאמרו החברים במשרד היום- מזל שהחדר שלי בפינה ויש לו חלון..

אגב מצאתי תכונות של הפטרייה- פטריית היוגורט שלי באתר אמריקאי אז תרגמתי לכם:


· שיפור ומיצוב חילוף החומרים והחמצן בגוף- ניקוי רעלים.
· ריפוי אלרגיות מסוגים שונים- עדיין לא מצאתי איזה.
· טיפול במחלות הקשורות למערכת העיכול כבד, כליות וכיס המרה.
· טיפול אנטיביוטי- ממש פתרון לדלקות.
.טיפול במחלות דרכי הנשימה.
· טיפול בסוכרת ואיזון חילוף הפחמימות בגוף.
· לגברים טובה לחשק המיני.
. שיפור הזכרון
. האטת הזדקנות

טוב אני אפסיק כאן, אני לא משווק את הפטרייה ולכן לא תרגמתי הכל, אבל אני חושב שזה מספיק טוב.

בכל מקרה, אני לא מכיר את הכותב ורמת האמינות של הידע - אני מאמין לעצמי ולתוצאות שיופיעו או יופרחו תרתי משמע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אנא שתף אותנו בדעתך, שאל שאלות או ספק לנו מידע