יום ראשון

הרבה זמן אחריי

חברים יקרים,

כשהתחלתי עם הנושא חשבתי שייבקרו בבלוג שני מבקרים ביום, טעיתי, ולא כך פני הדברים, מספר המתענינים בנושא הפיטריה הולך וגדל ועתה גדל גם מספר הפונים בנושא "היכן ניתן להשיג את הפיטריה?".

טוב אז ככה, אני אשמח להוסיף רשימה של כאלה המוכנים לתת, ללא תשלום את הפיטריה שגדלה בביתם וגם ככה הם לא משתלטים עליה.. נכון.. תודו שאחרי חודש הגברת הפכה למשהו אחר...גדול יותר...שצורך יותר חלב...מזכיר לכם משהו???

אוקי מה שאני צריך זה שם, טלפון ומיקום בארץ כדי שלא יתקשר אחד מאילת לקבל מאחר בראש פינה...
אני אמחק את אלו שיבקשו לאחר שמסרו לאחרים, כדי שהנושא לא יהפוך למטרד!!

בברכה,

אבי

23 תגובות:

  1. אני מצטרף לקבוצת האנשים המחפשים את הפטריה

    השבמחק
  2. האם אפשר להשאיר את הצנצנת עם החלב והפטריה במקרר? בקיץ הישראלי החלב פשוט מחמיץ בחוץ.

    השבמחק
  3. ראשית רציתי לענות לענת שאחסון במקרר אפשרי למשך עד שבועיים, אך במהלך האחסון במקרר הפטרייה אינה פעילה. לכן, כדי ליצור יוגורט לשתייה, יש להשאיר את הפטרייה מחוץ למקרר. ואין מה לדאוג, החלב אינו מחמיץ.
    חוץ מזה, לפי נסיוני, אין צורך לשטוף את הפטרייה לאחר הסינון.
    ולבסוף, אשמח לתת את הפטרייה למעונינים באזור חיפה.

    השבמחק
  4. יש לי פיטריה לתת באזור הקריות

    השבמחק
  5. אנחנו ממש התחלנו ויש לי שאלה.
    מה קורה אם אני נעדרת מהבית לכמה ימים, מה אני יכולה לעשות עם הפטריה כדי שלא תתקלקל?

    האם יש אתר (בעברית) שיש בו מקום לשאלות נפוצות על הפטריה?
    רב תודות וחג שמח לכולם.

    השבמחק
  6. שלום,
    רק התחלתי אך אני מכפר הנשיא ואשמח
    שיגדל הכמות להעביר למי שרוצה
    מייל boogis בנענע.
    בועז
    הערותיי בנושא:
    ולדעתי-
    -כן לשטוף הפטרייה כל פעם.
    -לשים במקרר עם מים כאשר "נוסעים" אך
    (זה בדוק לכמה ימים בלבד.)
    - אני חושב שלא לשים את הכלי קרוב לחלון שיש חום גבוהה.

    השבמחק
  7. יש לי פיטריה טיבטית לתת, למי שמעונין/ת, ניתן לפנות אלי למייל.
    אני גרה בבאר-שבע.
    אור

    השבמחק
  8. שלום..
    אבא שלי נפטר לפני שנה וחצי מסרטן..
    עכשיו אח שלו..(דוד שלי) חולה באותן מקומות כמעט...
    ואני ממש חייבת לנסות לעזורר לו לצאת מזה..
    אם למישו יש פטריה להביא לי..אני מאיזור המרכז אשמח אם תשלחו לי הודעה לאימייל...040793@walla.com
    תודה ולילה טוב..:]

    השבמחק
  9. ועוד משו...מישהו יודע איך נוצרת הפטריה..??
    איךךך היא מתחילה להתפתחח...?
    אשמח לתשובה וזה דיי דחוף...
    תודהה מראש:]]

    השבמחק
  10. רפי חיים אשקלון אני מעוניין לתת בשמחה+ הסברים איך להשתמש ט"ל 08-6736456 נייד 0524-300046 יש לי עוד טיפ קטן יש להשאיראת הפטריה עד 12 שעות מעבר לזמן זה נעשה חמוץ מדי (תלוי בכמות אני מדבר על כמות גדולה) וגם גורם לעצירןת קלה ה משך יום נעים תודה רפי

    השבמחק
  11. איך אני משיג את הפטריה באילת? זה לאבא שלי והוא מאוד חולה. אודה לכל עזרה באיתור מישהו המגדל באילת את הפטריה. תודה אילן 0546464460

    השבמחק
  12. אור- מה המייל שלך (אם זה עדיין רלוונטי)?

    ליז ש.

    השבמחק
  13. א.

    קבלתי השבוע את היוגית במתנה ואני מחפש חומר קריאה
    משהוא יודע את שמה הלועזי של היוגית??

    השבמחק
  14. ערב טוב
    אשמח למסור פטריה באיזור תל אביב
    הטלפון שלי
    0542067931

    השבמחק
  15. אני מאזור המרכז מישהו יודע כיצד ניתן להשיג פטריה באיזור ראשון לציון המייל שלי galit155@walla.co.il אשמח אם אקבל עזרה בנושא

    השבמחק
  16. שלום,
    אני מאזור הקריות ומחפש מישהו/מישהי שמוכנים להפריש כמות לשימוש אישי מהפטרייה שברשותם.
    המייל שלי: erez.proeye@gmail.com
    בברכה
    ארז

    השבמחק
  17. שלום

    אני מאזור הקריות/ חיפה מעונינת בפטריה ואין לי מושג איך, אשמח לקבל עזרה
    האימל שלי ANABEL102@WALLA.CO.IL

    המון תודה
    אנאבל

    השבמחק
  18. שלום
    אני מאזור כפר סבא
    אשמח לקבל עזרה בהשגת הפיטריה
    בעבר השתמשנו בה במשך שנה וחצי
    וראינו תוצאות נהדרות בשיפור תפקוד המערכת החיסונית
    המייל שלי :michal5212@gmail.com
    ,תודה רבה
    מיכל

    השבמחק
  19. מחפשת פיטריה דחוף איזור השרון
    evenzahav@012.net.il
    052-4657464
    תודה רבה!!!

    השבמחק
  20. אני מעוניינת בפיטריה טיבטית איזור כפר סבא או אוניברסיטת ת"א
    0528323819

    השבמחק
  21. 15 דקות ממך בקריית אונו ,, טוב לך??? darterez@gmail.com

    השבמחק
  22. יש מישהו שמוסר את הפטרייה מאזור אשקלון?

    השבמחק

אנא שתף אותנו בדעתך, שאל שאלות או ספק לנו מידע